Coneixent la Biblioteca de Vilanova des de ben petites i petits!

• L’alumnat d’I4 i I5 de l’IE Els Tres Pins ha viscut aquest dilluns 30 d’octubre una sortida molt emocionant.

L’Ester ens ha captivat amb una història fascinant sobre dracs d’arreu del món. Ha despertat la nostra curiositat i ens ha fet reflexionar sobre què faríem si mai trobem un drac.

Després d’aquesta inspiradora narració, l’alumnat ha rebut una lliçó sobre com funcionen les normes i el procés de préstec de llibres a la biblioteca. És important saber com cuidar els llibres i com podem gaudir de la lectura!

No podia faltar una oportunitat per explorar les estanteries i mirar els nombrosos contes que la biblioteca té per oferir. Les nenes i els nens de Vallromanes han tingut l’oportunitat de buscar llibres que els interessessin i somiar amb les històries que podrien trobar dins d’aquestes pàgines plenes de misteri i aventures.

La visita a la Biblioteca de Vilanova del Vallès ha sigut una experiència enriquidora per a l’alumnat d’infantil, en la qual han connectat amb el món de la lectura i la imaginació. Estem encantats de promoure la cultura i l’amor per la lectura a la nostra escola. Gràcies a tots per fer-ho possible!

A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la sortidaen accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.

IMATGES PER A LES FAMÍLIES DE L’ALUMNAT D’I4

IMATGES PER A LES FAMÍLIES DE L’ALUMNAT D’I5