Espectacular celebració de la Castanyada i Halloween a l’IE Els Tres Pins

• El centre va viure una jornada genial de foment de la creativitat i l’aprenentatge i es va generar un bonic espai per consolidar els llaços de convivència entre estudiants i mestres.

L’alumnat d’infantil es va il·lusionar a primera hora amb l’arribada de la castanyera! Més tard, les nenes i els nens més petits del centre van presenciar una enriquidora representació teatral a càrrec dels estudiants de l’optativa de teatre 1r d’ESO. Una vivència que segurament perdurarà a la seva memòria!

D’altra banda, l’alumnat de Primària va gaudir d’una obra de teatre presentada per les/els estudiants de 2n d’ESO, en una activitat emmarcada en l’assignatura de Llengua Viva. Després del pati, es van involucrar en tallers artístics com Land Art, la decoració de pots de vidre o aprendre un ball terrorífic.

A més a més, des de l’àrea d’anglès, l’alumnat va celebrar Halloween amb entusiasme, fent la decoració de carbasses. Això va afegir una nota màgica i creativa a la nostra celebració!

Ja a la tarda, Infantil i Primària es van reunir al pati de l’escola per rebre la castanyera i mostrar-li els increïbles balls que havien après des de l’àrea de música. Després, tothom va gaudir d’un bon àpat amb castanyes. Boníssimes!

L’alumnat d’ESO també va passar una tarda d’allò més amena amb tallers que van incloure sessions de ball, la pintura d’una catrina, la participació en jocs de taula i un Escape Room per a l’alumnat de 4t d’ESO.

Estem encantats de compartir aquestes experiències úniques amb tota la nostra comunitat educativa!

ACTUACIÓ TEATRAL DE L’OPTATIVA DE TEATRE DE 1R D’ESO: VÍDEO PER A L’ALUMNAT I LES FAMÍLIES D’AQUEST NIVELL EDUCATIU

ACTUACIÓ TEATRAL DE 2N D’ESO: VÍDEO PER A L’ALUMNAT I LES FAMÍLIES D’AQUEST NIVELL EDUCATIU

GALERIA D’IMATGES DE LA JORNADA: