Tancament Minigrups

els minigrups és una estratègia organitzativa que fem a la comunitat del grans (4t, 5è i 6è) i que ens permet treballar, amb un màxim 12 alumnes per grup, la robòtica educativa, el projecte de Joncorquestra, els escacs i fer anglès oral amb el projecte SCIENCE. Els grups són internivell i  canviem la configuració dels alumnes a meitat de curs, aproximadament. Aquest curs, a més, hem fet un canvi de grups una mica més sonat, aprofitant els 5 cursos de la Joncorquestra, amb un concert pels alumnes de l’escola.

Us deixem amb algunes imatges del tancament!

Seguim!