Resultats de les votacions al consell escolar del sector famílies.

Benvolgudes famílies,

avui hem fet la votació per elegir la representant al consell escolar del sector famílies. Fet el recompte ha sortit elegida la Samanta Domènech, que era l’única candidata, amb els 14 vots que s’han efectuat en total.

Moltes gràcies Samanta per presentar-te i a totes les persones que heu vingut a fer efectiu el vostre vot.

La Samanta, juntament amb la Míriam Rueda i l’Antonia Alcolea, són les representants de les famílies al Consell Escolar de la nostra escola. Tots els vostres suggeriments i propostes de millora els podeu canalitzar amb elles, si així ho desitgeu.

Properament us informarem de la composició de tot el Consell escolar de la nostra escola.