Noves estructures d’esbarjo al pati

Benvolgudes i benvolguts!

Aquest cap de setmana hem pogut acabar la primera intervenció prevista al pati de primària de l’escola. Després de tot un curs de preparació de la comissió mixta de pati de l’escola nova, s’ha pogut fer la incorporació d’elements naturals de jocs d’equilibris, un rocòdrom i una estructura d’ombra i calma.

Agraïm molt a la Fundació Santa Teresa del Vendrell (el Ventall) que ens hagin donat els troncs per fer equilibris!

Aquestes propostes surten dels procés participatiu que vam fer el curs 21/22 amb infants, mestres i famílies. Malauradament el poc pressupost disponible no ens ha permès encara fer tota la intervenció prevista. Esperem tenir pel primer trimestre del curs vinent l’hort i una estructura de terra per pujar, saltar, grimpar….

Volem agrair molt als participants de la comissió mixta de pati d’escola nova i a les famílies i els mestres que han vingut a fer possible aquests canvis que  permetran ampliar els jocs dels infants de l’escola.

Dir-vos que el cotxe vermell no forma part del nou equipament!