Concert de la Joncorquestra a la Múnia.

aquest 2 de juny hem recuperat  el concert de la Joncorquestra, aquest any l’hem fet a la Múnia, conjuntament amb les escoles El Castellot de la Múnia i Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys. Un concert que ha dinamitzat l’escola de música Contrapunt i que han gaudit els alumnes i els espectadors que hem assistit al Centre Cultural de la Múnia.

La Joncorquestra forma part del projecte Un Infant, Un Instrument que ja fa set anys que el portem a terme a la nostra escola. És un goig comprovar com el projecte creix a altres escoles amb les que compartir escenari i emocions. I és que veure i i escoltar a aquests músics és molt emocionant!

Per últim agrair a la nostra mestra de música, la Gemma Figueras, el seu esforç, compromís i dedicació que fan possible la Joncorquestra!