L’entorn a la comunitat de petits

Durant el pas per la comunitat de petits, els nens i nenes descobreixen una infinitat d’elements de l’entorn per primera vegada. Endinsar-nos a ell ens permet apropar-nos a noves realitats i sentir curiositat per descobrir-les. A més, els voltants de la Joncosa ens ajuden a conèixer l’entorn natural i social, i gaudir-ne amb un contacte directe amb la natura i les persones que formen part de la vida del poble.

És per això que en aquests primers mesos del curs, els grups de l’Ametller, el Cep i el Pi hem començat les sortides a l’entorn, que farem conjuntament cada dimecres. Vam començar descobrint les vinyes més properes a l’escola nova, coneixent el cep i cadascuna de les seves parts. A les darreres dos sortides, hem caminat pels carrers del poble per retrobar-nos amb l’escola vella, l’escola bressol, i aturar-nos en espais com la Farmaciola, el CAP i l’Ajuntament. Gràcies Rosa, Salvador, Ramon i Núria, per acollir-nos i donar-nos a conèixer la vostra feina!

A la comunitat de petits hem donat així el tret de sortida a les nostres visites a l’exterior, meravellant-nos de l’entorn de la Joncosa i fent partíceps als més petits del privilegi que tenim de viure el dia a dia entre les seves muntanyes.