Colònies!!

Benvolguts i benvolgudes!

Finalment tindrem colònies aquest primer trimestre!

Gràcies a la col·laboració de la Ballaruga i Fundesplai, que donen suport logístic i econòmic, podrem realitzar unes colònies de tres dies a un preu molt interessant!

• El preu total de les colònies és de 70 euros per infant, tot inclòs.
  • Les colònies es portaran a terme a la casa de colònies de Viladoms de Baix al municipi de Castellbell i el Vilar, al peu de Montserrat.
  • El tema de les colònies és El cinema, l’eix transversal d’aquest curs a la nostra escola. Marxarem el dimecres 2 de novembre i tornarem el divendres 4 de novembre.
  • Us demanem que tan bon punt us decidiu ens feu arribar l’autorització que us hem enviat a casa, als tutors i tutores dels vostres infants. Quant abans sabem quants alumnes venen, millor podrem planificar l’estada.
  • El dia límit per fer el pagament és el dimarts 25 d’octubre, us preguem que el feu a secretaria.

Qualsevol dubte o neguit feu-nos-ho saber!

Gràcies!

viladoms-exterior-3         viladoms-casetesviladoms-vista-de-montserrat                  viladoms-habitacio-1