Xerrada Parlem dels nostres fills i filles

Benvolgudes famílies,

des de la comissió mixta de formació i revista de l’escola us us convidem a la xerrada “Parlem dels nostres fills i filles” a càrrec del Francisco Moruno, psiquiatra del CSMIJ de El Vendrell. Aquesta xerrada es farà a l’escola dijous 27 d’abril a les 17h.

En Francisco Moruno ha estat coordinador del CSMIJ de Vilafranca, Vilanova i d’Hospital de dia per adolescents de Vilanova. Ha desenvolupat diversos projectes comunitaris d’atenció primària, escoles, instituts i serveis socials.

Amb aquesta xerrada ens aproparem a un dels grans reptes de la societat actual, mirada i apropament de la Salut Mental en infants.

L’Organització Mundial de la Salut (OMS) defineix la salut com un tot: no hi pot haver salut mental sense salut física, ni a l’inrevés. L’OMS entén la salut com un estat de benestar físic, psíquic i social.

La cura de la salut mental durant la infància és primordial per a la repercussió tan important de les experiències primerenques en el desenvolupament de la persona i com poden afectar tota la seva vida.

La societat en la que vivim està en permanent canvi. Com funciona el seu cervell? Com expressen el seu malestar els nens i nenes en l’actualitat? Què diu d’ells/es el símptoma? Com respon la societat? Com els podem ajudar?

Us convidem a fer un primer apropament i reflexió amb en Francisco Moruno, que ens aportarà una mirada integral al respecte.

Us animem a assistir a les 16.30h a un berenar que ens convida l’AFA abans de la xerrada.

També comptarem amb servei de canguratge durant la xerrada a partir de les 17h. Per fer-ne ús heu d’escriure a ampateresagodes@gmail.com

Atentament,

Comissió de revista i formació