Wonder, seguim…

a la classe dels Caçafantasmes continuem llegint la bonica història de l’August, el protagonista de Wonder. Continuen passant coses meravellosament boniques i que ens copsen l’ànima, que ens generen dubtes i preguntes. Neguits i desorientació, troballes i mimetismes. És una joia, l’August.

Divendres que, com veieu, va ser un dia intens, vam escoltar com l’August se’n riu d’ell mateix i de la seva cara. No ho fa sol, ho fa junt el seu amic en Jack. Oh! Quin moment, perdoneu per “l’espoiler”.

El cas és que la tasca que els alumnes s’han portat avui a casa és una reflexió amb el precepte d’octubre que el professor Browne fa mensualment: “Els teus actes són els teus monuments.”

L’August ja ha escrit la seva, us la deixem aquí, per si us interessa. Nosaltres l’hem trobat molt necessària.

“El que vol dir aquest precepte és que hauríem de ser recordats per les coses que fem. Les coses que fem són el més important de tot. Són més importants que no pas què diem o quin aspecte tenim. Les coses que fem perduren més enllà de la nostra mort. Les coses que fem són com els monuments que la gent construeix per honorar els seus herois després de morts. Són com les piràmides que construïen els egipcis en honor dels faraons. Només que en lloc d’estar fets de pedra estan fets dels records que la gent té de tu. Per això els teus actes són com els teus monuments. Construïts amb records en lloc de pedra.”

rjpalacio_wonder-copia