Wonder

avui hem acabat de llegir Wonder, el llibre de la RJ Palacio que hem estat llegint i comentant al llarg de tot un any. En Wonder fa molts dies que ens acompanya en les seves reflexions, que les hem fet nostres. I avui era el moment de posar-li cara a tots els personatges que la meva veu ha impostat i prestat el millor que he pogut.

Hi havia molta emoció aquest matí a la classe, ha estat un luxe poder començar aquest projecte i més encara poder-lo acabar, com ho hem fet aquesta tarda. Ens havíem promès que, si sortia una pel·lícula Wonder, l’aniríem a veure. Alguns dels alumnes que van començar el projecte ja són a l’institut, tant és. Avui ens hem ajuntat els alumnes de sisè i de 1r de la Eso d’enguany i hem anat junts al cinema a veure la pel·lícula. Hem trobat a faltar al Teo i en Jonay, que són fora de la comarca.

Hauria estat bé poder-nos trobar una estona abans del cinema per poder posar-nos al dia amb temps, comprar crispetes sense presses, entrar amb llum a la sala per seure tranquil·lament, coses que ens ajuden a mirar millor una peli al cinema. Ai, el temps i les necessitats adolescents.

El que sí que hem fet els de 6è és dinar junts i gaudir de moments que recordarem tots plegats. Moltes gràcies a les families per la col·laboració i les facilitats en tot, dóna gust moure’s amb aquesta comunitat educativa pel món.

Us recomano que llegiu el llibre i mireu la peli, però encara més us recomano que sigueu CONSIDERATS, en majúscules. Qui l’hagi llegit m’entendrà.

Seguim!

Toni