Visites pedagògiques

Ahir vam anar a visitar l’escola El Bosc, de Mont-Ral, una petita escola plena de grans projectes i grans mestres. Va ser un goig poder compartir i aprendre amb l’Eva i la Judith, a les que volem agrair el seu temps, per obrir-nos i oferir-nos el seu saber.

Avui hem rebut a l’escola a la Marta, la Laia i la Mònica, mestres de la ZER El Francolí, de l’Alt Camp que han compartit, amb nosaltres, el nostre projecte de primera mà. Moltes gràcies per la vostra visita i comentaris que ens encoratgen a continuar!