Va de roba!

Benvolgudes i benvolguts!

Va de Roba és un projecte sorgit el curs 2019-20 d’intercanvi de roba i complements infantils, obert a tota la comunitat educativa. Perquè tothom tenim roba que es queda petita i també en necessitem de nova. I no cal comprar-la! En aquest espai podem portar la roba i complements que ja no fem servir i/o agafar-ne d’altra que ens serà d’utilitat.

Actualment el gestionem famílies de l’escola que, de forma voluntària, oferim el nostre temps per poder obrir-lo. Els horaris actuals d’obertura són:

• Divendres de 13.30 a 14h a la porta de la escola.

Intenció i objectius del projecte “VA DE ROBA”:

– Potenciar el reciclatge i la reutilització

– Potenciar una cultura del reaprofitament i cura del medi ambient

– Cobrir una necessitat que tenim com a pares i mares d’infants en ple creixement

Els horaris poden variar en funció de la disponibilitat de les famílies voluntàries i membres de l’AFA.

Si tens temps per oferir-te com a voluntària, només cal que ens escriguis un correu a : ampateresagodes@gmail.com

Mireu quanta roba en tenen ara! Us animem a participar-hi!