Una escola de Londres interessada en fer un projecte amb la nostra escola!

Benvolgudes i benvolguts!

Gràcies a Ms Coffi mestra de l’ escola  Raynham Primary school de Londres, a Anglaterra, la nostra escola està començant a obrir les fronteres més enllà del nostre territori.

La nostra mestra d’anglès, l’ Ana, ha anat aquesta setmana a Londres a visitar  la Raynham Primary School per fer una reunió amb la coordinadora del projecte, Ms. Coffi; la directora del centre, Ms. Rollins, i un grup de mestres de l’escola. També hi va participar la cap de zona de projectes internacionals Erasmus+.

Ha estat una visita intensa i enriquidora on, a més de la reunió Erasmus+ , hi ha hagut un principi d’intercanvis metodològics: l’Ana ha assistit a una classe de llengua anglesa, a un seminari que rebien els alumnes de 5è i 6è.

L’Ana ha tingut la oportunitat d’observar una escola molt diferent a la nostra, però amb un grup de mestres amb moltes ganes de fer-ho molt bé i amb molt d’amor i respecte cap el seu alumnat, com en la nostra escola.

Continuem!

Us deixem unes fotografies que l’Ana ha fet, aquesta setmana, a la seva visita a  la Raynham Primary school.

image image_1 image_2 image_3 image_4 image_5