Un practicant de magisteri molt especial

la setmana passada hem tingut a l’escola un estudiant de pràctiques de primer de magisteri de la URV, en Joan Casellas. Les pràctiques de 1r de magisteri només duren una setmana i és un petit tastet de la professió que han triat. Ens encanta rebre practicants a l’escola, aprenem molt d’ells, ens donen molta energia i una mirada diferent. Però en el cas del Joan ens alegra molt especialment perquè en Joan viu al Mirador del Penedès, va estudiar a la nostra escola, és un ex-estudiant de l’escola Teresa Godes i Domènech que va continuar la secundària a l’IES Coster de la Torre de la Bisbal i que ara estudia Magisteri a la URV de Tarragona.

En Joan ha tancat aquesta setmana un cercle que ens fa molta il·lusió, ens ha encantat rebre’l i que hagi estat a gust amb nosaltres aquesta setmana, estem convençuts que també serà un gran mestre d’educació física!

Molta força i energia, Joan!