Un conte, una proposta. Proposta de Conte!

Tot passejant per l’aula del cep, de l’ametller o del pi, l’infant es pot trobar amb una Proposta de Conte a la tauleta.

Sí! Heu escoltat bé, Proposta de Conte!

Sabem que el Petit Príncep d’ Antoine de Saint-Exupéry, és un tresor literari, però i si a més de poder mirar, llegir i escoltar el conte ens trobem als seus protagonistes en forma de miniatura dins d’un cistellet i podem jugar a crear la història que hem escoltat?

I si ens trobem pintura blava, groga, vermella i fulls en blanc al costat del llibre Un joc d’Herve Trullet? Podrem retenir les ganes d’experimentar amb els seus colors protagonistes?

Les propostes de Contes són invitacions a agafar un llibre, a gaudir de la lectura i a conèixer històries, alhora són creacions que ens serveixen per desenvolupar altres aprenentatges curriculars. Els infants poden apropar-se i endinsar-se amb la proposta, de forma autònoma i plenament vivencial.

Pregunteu, pregunteu als vostres infants quina proposta de Conte tenen avui a l’aula. En tenim més de 10 per descobrir! Cliqueu per veure fotos.