Un altre curs que acomiadem….

els finals de curs als claustres de les escoles sempre són difícils per l’haver d’acomiadar a companyes i companys que marxen. Un moment de tancament, amb la voluntat de continuar, però la contractació de professionals a les escoles té, de vegades, camins enrevessats.

Per això desitgem molta sort a l’Ignasi que, després de dos intensos cursos torna a Tarragona, a la Lídia, la Georgina, la Joana, la Cèlia, la Dèbora, el Josep i la Vanessa.  Els hi agraïm moltíssim el seu compromís i professionalitat a la seva tasca diària a l’escola. Tant de bo els nostres camins ens tornin a creuar!

També volem agrair a l’Anna i la Clàudia, les nostres practicants universitàries d’aquest curs, la seva feina i tot el que ens han aportat. Les escoles públiques s’enriquiran ben aviat amb elles dues!

La resta de professionals continuem amb aquest projecte que tant ens agrada i ens exigeix, del que aprenem constantment i que es consolida curs rere curs. L’escola és un espai d’aprenentatge constant i per a tothom, ja sabeu. No deixar mai d’aprendre, preguntar, cuidar i potenciar la curiositat.

El curs vinent serà especialment diferent, ja l’estem organitzant i sabem que, amb la cooperació i suport de totes i tots, serà un curs intens i bonic. La comunitat educativa de la nostra escola en sap molt de col·laborar i cuidar. Continuem!

Ens retrobem al setembre!