Taula d’estació de tardor

Fa dies que la natura, a través de lents i petits canvis, ens expressa que hem entrat en temps de tardor.

Mentre això passa a fora, dins l’escola hem elaborat la taula d’estació de tardor, que ens permet seguir el cicle natural de l’any.

Amb la taula d’estació, els canvis que tenen lloc al món natural troben la seva expressió a dins l’aula, on els diferents elements que la composen representen l’essència del que està passant a la naturalesa.

Una manera espacial de transmetre als nostres alumnes aquesta connexió amb la natura i ajudar-los a observar els canvis estacionals que es produeixen al nostre voltant.

Un espai també de joc, d’interacció i de compartir entre tots i totes. Un espai que ens acompanyarà fins que l’hivern ens abraci.

Si cliqueu a la fotografia, podreu veure algunes de les propostes que hem fet a l’aula del Pi!