Sortida al Circ Raluy

El divendres passat els infants i l’equip docent de l’escola, vam visitar el Circ Raluy, ubicat al Port Vell de Barcelona. És una sortida que s’emmarca en l’eix transversal d’aquest curs i que ens ha permès conèixer més del circ.

Vam poder veure algunes caravanes que utilitzen per preparar-se abans d’un espectacle i vam entrar a la carpa per on ho fan els artistes!!

Al mateix escenari vam poder observar ben de prop un assaig que ens va deixar bocabadats i bocabadades!

La Niedziela, va respondre totes aquelles preguntes que els infants havien preparat prèviament a l’escola, aproximant-nos molt més a la vida de les persones que fan circ.

Si cliqueu la fotografia podreu entrar a l’àlbum de la visita!

Moltes gràcies per rebre’ns!