Sorteig de la panera

Benvolgudes i benvolguts! Avui hem sortejat la panera que, entre totes i tots, hem confeccionat al llarg d’aquests dies. Una súper panera amb la que hem recollit 200 euros, per a la compra de material didàctic de l’escola. Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració!!

El sorteig l’hem fet a la sala de mestres de l’escola a les 13h55′. Les mans innocents ha estat: la mama i una amiga de l’Aloma,  de la classe dels capgrossos. La mama del Diego, de la classe dels gegants i la mama del Luis, de la classe dels diablons, han tret un número cadascuna que han confeccionat el número guanyador.

El número guanyador és el 7015 que ha comprat la família de la Mara Cerezo, de la classe del Gegants!.

Us deixem fotos del concurs, pregunteu  a les mans innocents com ha anat el sorteig i, us AGRAÏM INFINITAMENT,  el vostre suport i col·laboració!

Tots els números del sorteig
La panera