Situació del mobiliari a l’escola

Benvolgudes famílies,

us volem informar de la situació que tenim a l’escola respecte al mobiliari del nou edifici. El curs passat vam fer la petició del mobiliari necessari, molts del mobles de l’antic edifici tenen molts anys i anar a un edifici nou suposava una oportunitat de canviar part d’aquest equipament. A més del mobiliari convencional vam aprofitar per demanar i tenir, per primera vegada en molts anys, material de ciències, de laboratori, en condicions. També, per primera vegada a la història de l’escola, tenim un espai fet i pensat per a la biblioteca escolar.

Se’ns va comunicar que, al llarg del mes de juliol, ens arribaria aquest mobiliari, tot i que a finals de juliol vam veure com, de la llista feta per l’escola, no preveien enviar mobiliari que a l’escola considerem molt necessari: prestatgeries per a la nova biblioteca i material d’educació física (entre elles un parell de porteries i unes cistelles de bàsquet), o prestatgeries i armaris per posar-hi material fungible i expedients acadèmics, entre d’altre mobiliari. A més del material de ciències, entre d’altres..

Finalment, divendres 2 de setembre, a les 12h30, va arribar part dels mobles de la segona llista (feta i retallada pel mateix departament) on vam trobar a faltar mobles molt necessaris i urgents per poder fer un curs amb dignitat. Conjuntament amb l’ajuntament vam poder resoldre, de forma urgent i immediata, movent part del mobiliari antic que estava a l’escola vella, per poder començar el dilluns 5 de setembre amb uns mínims de seguretat i habitabilitat.

Ara ens trobem que no hi ha data prevista per entregar-nos el mobiliari de la segona llista, per això a l’escola hem decidit comprar (amb recursos econòmics propis) una sèrie de mobles que ens ajudin a tenir un mobiliari bàsic a les aules per funcionar en aquest inici de curs. Els més urgents, prestatgeries per organitzar els diferents magatzems de material escolar, ja estan instal·lades gràcies a les famílies que van venir a muntar aquests prestatges i que volem agrair molt, igual que a tothom que us heu ofert per col·laborar.

Com a director de l’escola penso que és important que estigueu al cas.

Qualsevol dubte o neguit, ja sabeu, feu-nos-ho saber.

Toni Àlvarez

Director Escola Teresa Godes i Domènech

El mobiliari que va arribar el 2 de setembre.
Prestatges que hem comprat per ordenar material de l’escola.

Muntant els prestatges.

Un dels magatzems amb els prestatges
Comencem a endreçar el material a l’escola.