Road4world

ja us hem parlat del projecte de la Gema, el Mateo, l’Ana i el Martin, Road4world, que consisteix en donar la volta al món a la recerca de noves formes de fer i pensar, de persones que inspirin canvis a nivell mundial.

Fa dos cursos van venir a la nostra escola a explicar-nos el seu projecte i fa uns mesos van començar la primera etapa, aturada de moment, per Europa. Tot ho expliquen a la seva web, que podeu mirar aquí, mentre fan presentacions del seu llibre i el seu projecte per allà on els criden. Esperem tenir-los aviat a l’escola.

De moment us deixem la presentació del seu projecte que van fer a Barcelona fa uns dies i  a on ens dediquen unes paraules i alguna imatge.

No res, seguim!