Reunió informativa, dimecres 13 de de maig

Benvolgudes famílies,
el proper dimecres 13 de maig a les 19h, tornarem a fer una reunió informativa per a tota la comunitat educativa de l’escola Teresa Godes i Domènech. La farem per Youtube, per assegurar-nos que tothom la pot mirar i escoltar.
Tot i que hi haurà un xat mentre es fa la xerrada, us demanem que els vostres dubtes, neguits i preguntes ens les feu arribar abans, mitjançant aquest formulari, així podrem afinar la nostra resposta. El límit per enviar-nos la vostra resposta és el dimarts 12 de maig a les 15h.

Els temes que portem a la xerrada són els següents:
– Les darreres informacions oficials disponibles sobre la previsió de final i d’inici de curs.
– L’avaluació.
– El procés de preinscripció i matriculació del curs 2010/2021

Per entrar a la reunió heu de clicar a aquest enllaç,  que també us enviarem per mail, whatsapp, telegram i facebook.
Esperem les vostres preguntes i la vostra assistència.
Gràcies per la vostra col·laboració!