Resultats eleccions consell escolar (sector famílies)

Benvolgudes famílies,

avui hem fet les votacions al consell escolar del sector famílies. La participació ha estat de 14 persones, no ha ajudat gens que el matí ha estat molt plujós i inestable, més encara a l’hora de la votació.

Volem agrair a la Mar i al Victor la seva participació a la mesa electoral, que els va tocar per sorteig.

També volem agrair molt a l’Antonio i al Sergio que hagin estat candidats per ser membres del consell escolar. Els resultats han estat els següents:

Antonio Ruiz de Castroviejo: 9 vots

Sergio Frias: 4 vots

En blanc: 1 vot

Per tant l’Antonio ocuparà el lloc de representant de famílies que deixa vacant la Samanta a qui li agraïm molt la seva participació els darrers 5 cursos al consell escolar del centre!