Resultats de les eleccions al Consell Escolar

avui hem fet les eleccions als representants del  Consell Escolar, tant de famílies com de mestres.

Al sector famílies s’han fet 20 vots, us agraïm molt la vostra participació venint a votar aquest matí a l’escola! També agraïm molt el temps de l’Ana i la Sandra que han fet de vocal i secretària de la mesa electoral.

La Vanessa Duque ha tret 12 vots i la Carmen Martínez 8 vots, per tant la nova representant al Consell Escolar de les famílies és la Vanessa Duque.

Moltes gràcies a la Carmen i la Vanessa per donar aquest pas endavant i voler representar a les famílies al Consell Escolar!

Els mestres de l’escola també hem fet eleccions i les noves representants al Consell Escolar dels mestres són la Sara Prats i la Dolors Llop. Enhorabona!