Reconeixement del Programa de Biblioteques Escolars de Catalunya

el programa de Biblioteques Escolars de Catalunya es ha reconegut amb el segell digital de bona pràctica de biblioteca escolar per  fer possible que, la nostra biblioteca escolar sigui un agent dinamitzador cultural del centre, pel nostre Passeig Literari. Aquest reconeixement es dona al complir amb els objectius següents:

• Promoure la participació i cohesió de la comunitat educativa mitjançant els recursos literaris.
  • Fomentar la biblioteca escolar com a agent dinamitzador cultural del centre.
  • Promoure el gust per la lectura i escolta activa d’obres literàries.

El 7è Passeig literari [VIRTUAL] de la Joncosa del Montmell va ser una experiència que ens va permetre retrobar-nos en un moment molt complicat. Va ser un goig poder compartir tanta creativitat, imaginació i art que respira la nostra comunitat educativa.

Més de seixanta contes, històries, poemes i directes que ens vam regalar en aquest 7è Passeig Literari. Més de quatre hores d’imaginació, creativitat, cultura, il·lusió i emoció enllaunades.

El Passeig Literari no seria possible sense la col·laboració i suport d’alumnes, mestres, la comissió mixta de biblioteca, les families, l’ajuntament i la nostra biblioteca comarcal de referència, la Biblioteca Terra Baixa de El Vendrell. Moltes gràcies a totes i tots!

També podeu recordar com era el Passeig literari sense COVID19 si cliqueu aquí.