PREINSCRIPCIONS CURS 2020/2021

han sortit les instruccions del procés de preinscripció i matrícula pel curs 2010/2021 pels ensenyaments del   segon cicle d’educació infantil, primària i ESO.

Només han de fer aquest procés els alumnes que comencen etapa (P3 i 1t d’ESO) i els que arribin nous a l’escola. Els alumnes ja matriculats a l’escola no han de fer res en aquest procés.

El procés de  preinscripció d’aquests ensenyaments tindrà dos moments clarament diferenciats:

• Del 13 de maig al 22 de maig que es podrà fer telemàticament . Cliqueu al següent enllaç per accedir, Sol·licitud telemàtica.

En acabar cal que ens envieu al  mail de l’escola el resguard de la sol·licitud i la següent documentació, de forma escanejada o fotografiada:

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • DNI del pare o mare o tutor/a o guardador/a de fet o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Del 19 al 22 de maig, a més, també es podrà fer presencialment a l’escola. Cal demanar cita prèvia, trucant-nos al 977688433 (de 9 a 14h) o enviant-nos un mail a teresagodes@gmail.com. Per formalitzar la pre-inscripció presencialment caldrà portar  la mateixa documentació que en el cas anterior..

Per a les famílies que vingueu a fer la preinscripció presencial (recordeu, amb cita prèvia), heu de tenir en compte les següents consideracions:

• Al centre heu de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona)
    • Recordar la recomanació de portar mascareta i guants
    • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Us demanem que, en la mesura del possible, feu la preinscripció de forma telemàtica.

Truqueu-nos per qualsevol dubte o neguit, de 9 a 14, al 977688443, de dilluns a divendres.

Trobareu tota la informació sobre el procés de pre-inscripció a la web Estudiar a Catalunya

Cliqueu per veure la  Mapa escolar de la preinscripció curs 2020-2021.

Publicació de la llista d’alumnes assignats al centre

Publicació de la llista d’alumnes preinscrits al centre

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020