Noves incorporacions a l’escola

des de fa uns dies ens acompanyen a l’escola 5 noves persones. En Josep, la Joana i la Deborah substitueixen a la Montse, l’Olga i la Sara, respectivament, que es troben de baixa i que esperem que tornin recuperades ben aviat. A més, en aquest mes de febrer també s’han incorporat l’Anna i la Clàudia, estudiants en pràctiques de magisteri, de la URV i la UB, respectivament, que estan fent les pràctiques del grau de magisteri.

Estem molt contents a l’escola de rebre-les i de comptar amb la seva feina i saber! Els hi desitgem una bona estada i feina!

La Deborah, en Josep i la Joana
La Clàudia i l’Anna