Noticies de la nova construcció

Benvolgudes famílies,

aquest matí ens hem reunit amb el Sr Segarra, director dels SSTT d’ensenyament de Tarragona, que ens ha comunicat oficialment que la nova construcció de l’escola serà de 9 unitats, i no de 7. L’escola del Montmell tindrà, esperem que ben aviat, unes instal·lacions dignes del SXXI, amb l’espai adient i sense haver de pensar, ni patir, hipotètiques ampliacions. I és que, als darrers 17 anys, la nostra escola ha patit 4 ampliacions.

Celebrem molt que el departament d’ensenyament hagi decidit cobrir les necessitats actuals i futures dels infants del Montmell, que s’hagi tingut una visió de futur, de llarg termini, sense hipotecar, per espai, el desenvolupament digne de la nostra comunitat educativa.

Ja falta menys per tenir una construcció en condicions al Montmell!