¡Nos carteamos con Pla de Mar!

Benvolgudes famílies!

Enguany la classe dels Caçafantasmes intercanviem cartes amb dos escoles. En català amb els alumnes de 6è de l’escola Centcelles de Constantí, amb ells ja portem dos enviaments.

Divendres passat vam començar la resposta amb els alumnes de l’escola Pla de Mar de Coma-ruga, cartes que farem en castellà. Nosaltres vam aprofitar per fer un vídeo  mentre llegíem les seves cartes i repartíem els alumnes a qui escriure. Com que ells són dos classes de 6è, nosaltres escriurem dos cartes per alumne.

Estem molt contents de poder-nos escriure amb persones que esperem conèixer en persona aquest curs, esperem ben aviat escriure cartes en anglès!