Com podem comunicar-nos amb la família per afavorir relacions més amoroses

Benvolgudes famílies,

Com ja teníem previst i tal com us hem anunciat a la revista Bocinets Edició Especial, des de la Comissió Mixta de Formació Revista ens plau anunciar que el proper dijous 21 de maig de 18.30h a 19.30h us oferirem un nou monogràfic:

Com podem comunicar-nos en família per afavorir relacions més amoroses: aplicacions de la CNV en les relacions familiars

Aquest segon taller, tot i que està contemplat com a complementari del primer, “Criar des de l’abundància”, que vam fer el passat 5 de març, és totalment independent d’aquest. Així que si no vau poder participar del primer, no patiu gens.

Amb aquest monogràfic us volem fer partícips d’un model comunicatiu que a l’escola tenim molt present quan parlem amb els vostres fills i filles: la Comunicació No Violenta (CNV)

Per tal de fer-vos una idea de com funciona us hem passat la documentació per e-mail . La seva lectura no és obligatòria, però sí recomanada. Tanmateix, si no podeu llegir-ho o treballar-ho abans de la trobada, no passa res. La formadora, la Lina Maria Caicedo  de Tarannà, ens explicarà les bases de la CNV i la posterior conversa respecte als dubtes, incomoditats, curiositats…serà igualment enriquidora.

Degut a la situació d’excepcionalitat que estem vivint, la formació es farà on-line a través de la plataforma Jitsi. Cliqueu a l’enllaç següent per accedir!

Fins aviat!

Comissió  Revista i Formació