MEDI AMBIENT a PETITS

MEDI AMBIENT A INFANTIL

Aquest curs i continuant en la línia de l’escola vetllem per la preservació de l’entorn en la mesura que sabem els/les infants més menuts de l’escola.
A les aules aprenem a llençar les deixalles al cubell del color que pertoca.

🔷BLAU per al paper

🔶GROC per el plàstic i envasos

MARRÓ per a l’orgànic

⬜GRIS per al rebuig

Però encara volem anar avançant, i és per això que hem introduït sortida de neteja d’entorn, en la que busquem algun lloc de l’entorn i recollim la brossa que s’hi ha anat deixant.

Un dels criteris per fer aquesta recollida és no utilitzar guants d’un sol ús per no generar més deixalles. Per això us agraïm molt que hagueu participat a posar els guants per als vostres infants.

Els infants experimenten i es fan sensibles a la bellesa de deixar els espais nets, i a poder-los gaudir sense la necessitat d’anar trobant deixalles per arreu.

Les converses que es generen al voltant d’aquesta sortida, també els ajuda a conscienciar-se de la importància de cuidar els animals i les plantes a part de l’impacte visual que rebem les persones d’un espai net o brut.

En la resta de sortides de l’entorn, també ens enduem bossa de brossa tot i que no són els infants qui la recullen.

Els infants expliquen les seves vivències amb situacions de brutícia de l’entorn: de la importància de la recollida dels excrements dels animals de companyia per part dels seus amos, de endur-se la brossa a la motxilla per llençar-la un cop arribats a casa o a l’escola,…

Sensibilitzar-nos tot@s en la importància de preservar l’entorn és cabdal per la salut del nostre planeta !!!