Let’s Clean Up a La Joncosa

Volem tornar a construir un dia de conscienciació per la cura del medi ambinet com el curs passat! Enguany participant en la X edició de la campanya Let’s Clean up Europe!, que tè el seu punt culmunant els dies 5, 6, i 7 de maig.
L’escola, amb la col·laboració de l’ajuntamnet i l’associació excursionista Campi qui pugui del Montmell realitzarem l’acció de neteja el divendres 5 de maig. La planificació serà semblant a la de l’any passat amb 7 grups internivells de petits, mitjans i grans.
Les alumnes de 6è pensem que aquestes jornades de neteja serveixen per conscienciar a la població sobre la problemàtica dels residus que s’aboquen a la natura. Ens hem de sensibilitzar i prendres consciència!