La noticia de la setmana!

Benvolgudes i benvolguts!

A la classe dels grans farem una notícia que el·laboraran dos responsables, setmanalment. Aquesta setmana li ha tocat al Miquel, que ha fet el text, i a l’Hugo que ha fet les fotografies. Enhorabona periodistes!

Esperem que us agradin aquestes notícies!

L’escola

miquel web    hugo

Miquel, el redactor                    Hugo, el fotògraf

L’escola és molt divertida perquè:

– Ens ajuden de la manera més simpàtica i pràctica a créixer com a persones.

– Estem en contacte directe amb la natura. (cosa que m´agrada moltíssim personalment)

L’ escola funciona gràcies al treball en equip de tots els professors.

D’aquest grup podem dir que tenim un director, secretaria, cap d´estudis, professors de música, de matemàtiques, educació física, etc, etc.

I de l’ AMPA  l’esforç que tenen i les ganes.

I es clar, no cal dir que som nosaltres els nens la part més important, sabeu, ja que sense nosaltres no podrien treballar. Ooohhh! Imagineu per un moment tots ells explicant …… a les cadires buides. Bé, pot ser estarien contents de molt poc xivarri!!

the end

Un moment al pati