La Joncorquestra

Estrenem any, estrenem trimestre i estrenem nous grups a la Joncorquestra! Aquest segon trimestre hem decidit tornar a recomposar els mini-grups d’orquestra per tal que cada alumne pugui tocar amb diferents alumnes i puguin així enriquir-se de la diversitat. Els noms que hem escollit són ni més ni menys que professionals en l’àmbit de la música i, concretament, instrumentistes de xel·lo o violí. Així doncs, hem descobert qui són Vanessa-Mae, David Finckel, Natàlia Gutman, Pau Casals, Isaac Peerlman o Sophie Mutter. Si teniu una estona i voleu al·lucinar amb la qualitat d’aquests reconeguts músics només cal que els cerqueu per la xarxa. No us decebran!

Seguim aprenent i això es nota! Els més petits van adquirint les destreses necessàries per a fer sonar l’instrument i, molts d’ells, ho aconsegueixen amb èxit. Els més grans, desenvolupen a gran velocitat les habilitats que els permeten tocar cançonetes i melodies senzilles que ells mateixos reconeixen, la qual cosa els omple d’orgull i els reforça positivament en la seva autoestima i creixement personal.

Tenim músics, tenim instruments, tenim himne, però ens falta un logotip! Ens agradaria que entre tota la comunitat educativa en creessin un de ben bonic per a poder il·lustrar aquest projecte. Esperem les vostres aportacions a la bústia de l’entrada fins el 16 de febrer!

Gràcies!