La Joncorquestra ja ha començat!

ha començat el mes d’octubre i ja podem dir que la Joncorquestra de l’escola Teresa Godes i Domènech comença a rutllar. Amb canvis i novetats!

La primera i més important és que tenim nova mestra de violí i violoncel, la Laia, mestra de l’escola de música Contrapunt. Estem molt contents de la seva arribada a l’escola i és que, a més de fer les sessions lectives, també farà l’activitat extra-escolar de violí i violoncel.

Aquest curs també faran la Joncorquestra els alumnes de 5è, amb el que augmentem el número de nenes i nens que s’iniciaran amb aquests instruments al llarg de la primària. Per això hem comprat 5 violins i un violoncel més gràcies a l’aportació de l’Ajuntament al projecte.

La Laia

Us deixem amb el concert que vam fer conjuntament amb l’escola Castell de Calafell el passat mes de maig!