La Joncorquestra a Calafell

Benvolgudes i benvolguts!

El passat 23 de maig la Joncorquestra va actuar, conjuntament amb l’escola El Castell de Calafell i l’escola de música Contrapunt, a l’Auditori Municipal de Calafell. Va ser un espectacle molt bonic i emocionant. No és molt comú veure tants nens i nenes tocar uns instruments, com el violí i el violoncel, que sonen i creen música.

Al llarg de tot el curs els petits músics de 3r a 5è han estat tocant i aprenent a controlar l’instrument de corda fregada, una hora a la setmana. Aquest any amb la Laia Batlle com a mestra de violí i violoncel, a qui li estem molts agraïts de la feina que ha fet al llarg del curs.

El curs vinent continuarem fregant cordes!

Us deixem amb el vídeo del concert del passat 23 de maig!