Jornada de treball comunitari

Benvolgudes famílies,

poc a poc l’edifici de l’escola nova va agafant forma i i vida, una vida que serà llarga i que anirà variant l’edifici i l’entorn conforme passin els anys.  Des de fa dos cursos hi ha una comissió mixta de famílies i mestres que és l’encarregada d’acondicionar els patis de l’escola. Dos cursos preguntant a infants, famílies i mestres com pensàvem que havien de ser i quins elements havien de tenir aquests patis que ara estan molt despoblats, sobretot el de primària. Als somnis del pati que volem els hi hem hagut de fer un bany de realitat pressupostària, però tot i així estem convençuts que aquest curs ja començarem a veure parts del pati que hem somiat i que podrem gaudir.

Per això convoquem un cap de setmana de treball comunitari i que farem el divendres 19, dissabte 20 i el diumenge 21 de maig. Al llarg de les tres jornades hi haurà sempre encarregats de la comissió que ens diran les tasques a fer, es tractaria que us apunteu en aquest formulari als trams horaris que millor us vagi. No cal ser una persona experta en obres, tota ajuda és benvinguda, tota mà és important.

Sí és important apuntar-se en aquest formulari perquè ens ajudarà a organitzar millor les jornades de treball!

Els tres dies tindrem espai de jocs pels infants i dissabte farem un dinar de germanor a l’escola que concretarem en funció de les persones que siguem. Us demanem que ompliu un formulari per cada persona que vingueu i que us apunteu abans del 15 de maig.

Quan us apunteu ens posarem en contacte amb vosaltres!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!