Ja funciona el préstec de la biblioteca

Benvolgudes i benvolguts!

Aquesta setmana s’ha obert el préstec a la Jungla dels llibres, la nostra biblioteca escolar. Des d’aquest dimecres, tots els alumnes de primària poden emportar-se un llibre a casa, cada setmana. Així, els dimecres i els divendres de 12h a 13h, l’Olga i la Maria, les nostres mestres bibliotecàries us atendran amb molt de gust. La Carme també farà el préstec, de la classe dels Minions, el dimarts de 10h a 11h.

Però la biblioteca, a més de  ser un espai de préstec, també dinamitza la lectura a l’escola, amb els enigmes i jocs que cada setmana escriuen a la pissarra, amb les propostes de lectures que ens fan, amb els seus missatges que fan arribar a les classes de tant en tant…Visca la biblioteca, els lectors i les bibliotecàries de la Jungla dels llibres de la Joncosa del Montmell!

img_3937       img_3941 img_3943       img_3944 img_3948