Ja arriba el 7è passeig literari de la Joncosa del Montmell!

el proper 23 d’abril realitzarem el 7è Passeig literari que, des de la comunitat educativa del Montmell, fem cada Sant Jordi amb il·lusió, esforç i alegria.
Enguany les condicions del confinament i les conseqüències que la COVID-19 generen, provoquen que aquesta  sigui una edició especial, on haurem de rescatar la il·lusió i buscar l’alegria per compartir, un any més, els moments que generen el Passeig Literari.
Òbviament no ens podrem trobar físicament però sí que podrem mirar i escoltar els contes que ens vulguem regalar i compartir.  Com?
Ens podeu enviar un conte que us graveu vosaltres en vídeo, ja sigui un conte conegut o inventat, llegit o explicat, amb l’escenografia i imatges que volgueu. Recordeu que el podeu fer en la llengua que vulgueu.

Només us demanem que, si el graveu amb el mòbil, ho feu amb l’aparell en horitzontal i que s’escolti correctament. Ens heu d’enviar la gravació a aquest mateix mail (teresagodes@gmail.com). Nosaltres el pujarem a la xarxa i penjarem tots els contes a un portalweb que farem públic el mateix 23 d’abril, un portal públic i accessible a tot el món. Un lloc on podrem gaudir de tots els contes que ens arribin.

Necessitem rebre els vostres vídeos-contes abans del 20 d’abril. Esperem poder tenir alguna sorpresa en viu per aquell dia.
Feu volar la imaginació, gaudiu de la vostra creativitat, un molt bon moment per desenvolupar-la i conrear-la amb els éssers estimats,  serà un goig compartir tanta vida i saber en aquests moments.
Rebrem amb molta il·lusió qualsevol proposta creativa que ens alimenti a totes i tots!
Us deixem un resum del que ha estat el passeig literari aquests darrers anys.