Iniciem el curs 19/20!

Benvolgudes famílies,

els professionals del claustre de l’escola ja portem un dies preparant el curs 2019/20 i acollint a les noves mestres: la Montse, la Marina, la Cèlia i el Javier. Uns dies per a coordinar-nos, dissenyar i planificar el nou curs que començarem el 12 de setembre, un temps molt necessari que hem encetat amb il·lusió.

Tot i així no volem oblidar que, aquest curs, la Carme Borràs no hi serà degut a la supressió que el Departament d’educació ha fet d’una dotació a l’escola. Esperem que el curs vinent es reverteixi aquesta situació i la Carme retorni a l’escola. Enviem una forta abraçada a la Carme i a totes les mestres que el curs passat van estar a la nostra escola: l’Ana, la Johana, la Natàlia, la Sara, la Verònica, la Mireia, la Georgina, el Nelson i el Ferran. A tots i totes els hi desitgem el millor!

Us deixem una foto amb poca qualitat fotogràfica…

Seguim!