Gran concert de la Joncorquestra!!

avui hem tornat a fer el gran concert de corda de la Joncorquestra de la Joncosa del Montmell i l’escola El Castell de Calafell, per 4t any consecutiu. És un goig molt gran compartir espai i activitats amb l’escola El Castell de Calafell.

L’emoció i el sentir la música, més l’esforç i l’aprenentatge quotidià fa que més de 150 alumnes de primària puguin fer sonar els violins, violes i xelos.

Un auditori ple de companyes, famílies i mestres que ha gaudit d’un programa molt complet i de l’emoció de veure com els seus estimats fregaven cordes.

Un concert que ha comptat amb la presència del director dels Serveis Territorials de Tarragona, en Jean Marc Segarra, que  ha incidit en els beneficis del projecte Un infant, Un instrument, que va ser l’espurna que ha fet possible aquest camí.

Us deixem també dos notícies que expliquen i donen visibilitat a la feina dels infants i les mestres de música cada curs. Una del Diari de Tarragona i una altra del Tarragona digital

Per últim, agrair a la Sara Escorihuela la feina de tot el curs amb la Joncorquestra, per fer-se seu un projecte i tirar-lo endavant, moltes gràcies!

Aquí podeu mirar el vídeo de la cançó final del concert, pura emoció! Visca la música!

I algunes imatges…