Ens visiten!

ja fa uns dies que hem començat el segon trimestre a l’escola. Aquest segon trimestre tindrem una sèrie de visites de mestres d’escoles públiques que s’han interessat pel projecte de l’escola. Ja fa tres cursos que rebem aquestes visites pedagògiques, cada vegada les hem sistematitzat més ja que, la demanda que tenim, és més gran que  la que podem assumir. Ens agrada molt que companyes mestres ens vinguin a veure i preguntar sobre el projecte de l’escola, aprenem del que observen i ens encoratgen a continuar aprenent i millorant.

Aquest segon trimestre, cada 15 dies, rebrem i acompanyarem  a  tres mestres de diferents escoles públiques de Catalunya. Intentarem posar les seves fotos per tenir un record i visualitzar la germanor i l’aprenentatge compartit que les escoles públiques necessitem.

El passat dimarts ens van visitar l’Oriol, la Carme i l’Àlex, mestres de l‘Institut Escola Pi del Burgar de Reus, els hi agraïm molt la seva visita i els seus comentaris, va ser un goig!

Seguim!

1. Àlex

Gràcies per dedicar-nos i compartir el vostre temps i coneixements amb nosaltres. Hem gaudit d’una experiència realment inspiradora. Sou molt bona gent!