Els caçafantasmes al Parlament de Catalunya

Benvolgudes i benvolguts!

Avui els grans de l’escola han anat al Parlament de Catalunya a fer el taller Sóc diputat/da. Aquest taller el fem des de fa anys perquè ens dóna una magnífica oportunitat de conèixer com funciona el Parlament de Catalunya, lloc a on es gestiona bona part del que ens afecta com a ciutadans i ciutadanes al nostre dia a dia.

Fa dies que hi treballem a l’aula aquest taller: fer quatre grups, triar portaveus, fer un programa de cinc punts, conèixer on es troba el Parlament, la seva història, el seu funcionament, que era la Ciutadella i com s’ha transformat al llarg dels anys.

A més avui ha estat un dia molt especial ja que hi havia convocada vaga d’ensenyament a Catalunya, una vaga que a la nostra escola ha tingut molt seguiment, tant per mestres com per famílies. Nosaltres hi hem anat perquè feia molt temps que teniem reservada aquesta activitat al Parlament, vam intentar canviar el dia però era molt difícil fer-ho amb garanties. Així que allà ens hem trobat la manifestació que justament hi havia davant de la porta del Parlament, a la mateixa hora. I així també hem vist en viu com es poden reclamar drets d’una altra manera. A la classe també havíem treballat que era una vaga i una manifestació ja que sabíem que ens trobaríem la protesta.

El dia, tot i que amb fred, ha estat assolellat i hem pogut gaudir de l’entorn del Parlament: la Ciutadella! Hem vist el mamut, el llac, els coloms, l’església (per fora), els grans parterres de gespa, un goig!

Ha estat un gran dia per a la classe dels Caçafantasmes, per a la Nilda i el Toni!

Si cliqueu aquí podreu veure totes les fotografies del dia d’avui!

Seguim!

15994503_1811586735720656_7568695845100422493_o 15994610_1811586739053989_5671273105979440542_o foto-escales

Foto de grup                                                      A la sala de plens del Parlament                 A les escales d’honor