Els accessos de la nova escola

Benvolgudes famílies,

us volem agrair el funcionament i respecte que esteu compartint cada dia a l’entrada i sortida de l’escola. Trobem que, tret de casos molt puntuals i que estem incidint, tothom esteu vetllant per donar seguretat i tranquil·litat a les entrades i sortides dels infants. Us ho volem agrair molt ja que és de gran ajuda a tota la comunitat educativa.

Aprofitem per demanar-vos que no es fumi als voltants de l’escola. L’Ajuntament ha posat un parell de panells recordatoris a la porta de l’escola, de ben segur que entre totes i tots ens continuarem cuidant.

Moltes gràcies pel vostre compromís i suport.

Ja està posada la tanca que comunica els patis d’infantil i primària.