El període de familiarització

A la comunitat de petits, hem viscut uns dies de període de familiarització. A l’escola, entenem aquest espai com el temps que necessita l’infant per sentir- se segur, en confiança i benestar en un entorn nou, amb adults que no coneixia fins ara i entre iguals.

Després de viure uns dies amb l’acompanyament de les famílies dins l’aula, els infants que s’han incorporat a l’escola han donat senyals que ja se senten segurs i segures en aquest nou espai i, per això, hem començat a donar pas a l’inici de les estructures pedagògiques. Encara queden uns dies per començar el treball per ambients o el taller de consciència fonològica agrupats per edat, però ja hem començat les sessions de psicomotricitat, les d’anglès, les sessions de música, les sortides i els teixits de grup. Sobretot, hem centrat els primers dies a viure propostes que permetin començar a forjar nous vincles, a adquirir nous hàbits i rutines i a preparar la nostra nova aula.

Més avall, podreu veure les fotografies que recullen alguns d’aquests moments del període de familiarització!