El pati de l’escola no és particular.

sabeu que el pati de l’escola es converteix en la pista poliesportiva del poble quan acaba la jornada escolar. A les 16h30 de cada dia laborable i tot el cap de setmana podeu trobar oberta  la porta del pati de l’escola que toca a la piscina. Portem quasi un any així i fins ara només podem dir que són moltes les persones que en feu ús, en algun moment, de la pista. Per jugar, per seure una estona, per patinar. És un gran goig poder compartir equipament públic amb tothom. El  pati de l’escola no és particular, és perquè el gaudeixi tothom.

Però ens hem trobat un parell de vegades que algunes persones han accedit al pati dels petits, a l’altra banda de l’edifici i tancat amb dues tanques. Ho sabem perquè ens hem trobat material de joc dispers i desendreçat.

Avui  hem posat un rètol per si hi havia algun dubte de l’espai transitable del pati. Us animem a continuar gaudint de la pista i el meravellós entorn!!