El Montmell ja té la seva nova escola!

el passat 22 de juny la comunitat educativa del Montmell va ocupar el nou edifici de l’escola Teresa Godes i Domènech. Va ser un dia molt emocionant i ple de joia pels infants, les famílies, les mestres i tots els habitants del Montmell que esperàvem aquest moment des de fa més de 10 anys. Per fi, després de molt d’esforç i a una dècada plena de crisis, hem ocupat la nova escola al darrer dia del curs.

Vam començar el dia fent un trasllat simbòlic des de l’antiga escola i el vam acabar amb un dinar de germanor a la nova escola després de conèixer les noves instal·lacions, de jugar a escacs, pintar-nos les cares, banyar-nos en escuma i esmorzar gràcies a l’AFA i l’Ajuntament.

Aquest edifici és la suma d’esforços i persistència en la demanda de tota la comunitat educativa del Montmell: famílies, les dues corporacions municipals  i els diferents claustres en aquesta dècada que han guiat el procés administratiu i polític per fer possible aquesta construcció. Gent molt diferent fent coses en benefici de tothom, no ha estat gens fàcil, però sí que és molt edificant. A totes les persones que heu fet possible tenir una escola del segle XXI al Montmell, us fem gran agraïment.