El dia de la pau

El 30 de gener és el DENIP, dia escolar de la noviolència i la pau, commemoració de l’aniversari de l’assassinat de Ghandi. Un dia que es celebra internacionalment a les escoles i que pretén incidir en la recerca de les habilitats personals, socials i polítiques per viure en pau i sense violència.

A l’escola hi treballem perquè tots els dies siguin DENIP, la pau no és cosa d’un dia, tots han de ser dies on busquem relacionar-nos amb respecte, sense violència, amb respecte. Però pensem que paga la pena fer-ho visible un dia a l’any, que hi posem el focus i el remarquem.

Demà tornarà a ser un bonic dia a l’escola, de moment us deixem un poema d’una autora poc coneguda, la Isabel Barriel.

Seguim!

PAU

Els canons, de neu.

Les pistoles, d’aigua.