Dansaescola al Vendrell

Aquest divendres 28 d’abril, els grups de 2n i 3r de l’escola, han participat en la 3ra edició del Dansaescola, per celebrar el dia de la dansa. Han gaudit d’un concert de piano i violí, un taller de percussió corporal, un taller de ball i han practicat les danses treballades a l’escola, amb infants de les escoles Sagrat Cor i Àngel de Tobies del Vendrell. En aquest jornada hi han participat més de 400 infants d’escoles de la comarca.

El grup de 1r ha aprofitat per visitar la biblioteca Terra Baixa en la que han trobat un racó amb una selecció de contes i jocs cooperatius preparats per a ells i elles!

Al marxar han aprofitat per passejar pel mercat i observar totes les paradetes.

Us deixem unes imatges i vídeos, han gaudit molt!